Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОГЛЯД ЗМІ. Суддя-спікер ПАГС Марина Барсук розповіла про підсумки опитування громадян-відвідувачів Північного апеляційного господарського суду

23 червня 2025, 14:22

У Північному апеляційному господарському суді підбили підсумки чергового опитування громадян, яке підтвердило високий рівень довіри до суду. За словами судді-спікера ПАГС Марини Барсук, такі дослідження є важливим інструментом для вдосконалення роботи судової установи.

З 4 по 17 червня 2025 року Північний апеляційний господарський суд проводив онлайн-опитування громадян-відвідувачів суду. Ініціатива була спрямована на вивчення рівня задоволеності відвідувачів умовами перебування, організацією роботи та інформаційною доступністю, а також загального рівня довіри до господарських судів України.

Результати анкетування свідчать про позитивну оцінку ключових аспектів роботи Північного апеляційного господарського суду. Зокрема, респонденти високо оцінили: зручність доступу до будівлі суду; чистоту приміщень; якість інформації на стендах та вебресурсах суду; ефективність роботи канцелярії; загальну якість організації судового процесу.

Варто зазначити, що 100% респондентів користуються сервісом «Електронний суд», а 62,5% мали досвід участі у відеоконференціях поза межами суду.

На питання про зміну якості роботи суду у порівнянні з попереднім роком, 75% відповіли, що вона залишилася стабільною, 12,5 % вважають, що вона значно покращилася, ще 12,5% — що дещо погіршилася.

Марина Барсук, суддя-спікер Північного апеляційного господарського суду, коментує: «Ми цінуємо кожен відгук громадян, адже саме на основі таких оцінок можемо покращувати якість правосуддя. Для мене, як судді-спікера, важливо чути голос відвідувачів суду. Це дозволяє зробити правосуддя доступнішим і зрозумілішим. Позитивна динаміка — це результат зусиль усієї команди ПАГС».

За словами Марини Барсук, результати анкетування вже враховані у подальшому плануванні організаційних рішень. Суд забезпечує не лише законність рішень на неупередженість, а й прагне до якісного обслуговування, прозорості та відкритості перед суспільством.

Повні результати дослідження за посиланням.

"Юридична практика"